Ogłoszenie

Witajcie na forum Gildii Marines!

#1 2009-08-03 12:07:03

Virendil

Szeregowy

10708779
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2009-08-01
Posty: 6
Punktów :   

HUNTER

Azeroth jest domem dla wielkiej ilości bestii. Od nowego świata Lordaeronu po stary świat Kalimdoru można napotkać wszelakie rodzaje stworzeń. Niektóre są przyjazne, inne zażarte i agresywne, lecz wszystkie mają jedną wspólną cechę. Każde stworzenie dzieli specyficzną wieź z Łowcami. To oni tropią, oswajają i zabijają różnorakie gatunki zwierząt i bestii żyjących w dziczy. Czy polegają na łukach, czy na broni palnej, Łowcy uważają swoją broń i zwięrzecych towarzyszy za jedynych prawdziwych przyjaciół.

Typ: zadawanie fizycznych obrażen na odległość, stawianie pułapek

Paski podstawowe: Zdrowie (Health) / Mana (Mana)

Paski zwierzaka (pet): Zdrowie (Health) / Koncentracja (Focus)

Dostępne zbroje: Ubrania (Cloth), Skóry (Leather), Kolczugi (Mail) (od 40 poziomu)

Dostępne bronie: Topory (Axes), Sztylety (Daggers), Broń palna (Guns), Łuki (Bows), Kusze (Crossbows), Fist Weapons, Bronie drzewcowe (Polearms), Kije (Staves), Miecze (Swords), Broń miotana (Thrown), Topory oburęczne (Two-Handed Axes), Miecze oburęczne (Two-Handed Swords)

Komentarz: Doskonała dla kogoś, kto chce biegać solo, jedynie ze zwierzakiem, lub do farmowania. Wielkie obrażenia dystansowe, w zwarciu słabszy. Potrafi stawiać niewidoczne dla wszystkich poza pozostającymi w ukryciu Łotrzykami pułapki, oraz oswajać zwierzęta (beasts) pomagające mu później w walce.

Świetny kalkulator skilii:
http://wow-space.info/postac/talenty/hunter#310

Lista skillów, talentów oraz Nexus


TALENTY HUNTERA

SURVIVAL

Black Arrow - Brakuje u trenera wyższych ranków.
Counterattack - działa prawidłowo
Deflection – działa prawidłowo
Entrapment – nie wchodzi z Immolation Trap, Explosive Trap i Frost trapa. Snake trap załącza (tu git) i Freezing Trap (tu źle)
Explosive Shot – koszt 3 pociski nie wiem czemu ;p nigdzie nie pisze ze powinno kosztować 3 ammo, wydaje się że to jakiś błąd, damage jest poprawny ale czasem bije raz i znika (Bug) innym razem bije 3 razy (prawidłowo) nie wiem od czego to zależy podobno lagi ?? nie mam pojęcia, do tego ładunki czasem maja missa co też wydaje się dziwne. Mam wrażenie ze explosive shot został zrobiony jako 3 strzały z czego pierwsza widoczna, to by tłumaczyło dlaczego pochłania 3 ammo i missy ładunków. Ten skill powinien być raczej zrobiony jako dot.
Expose Weakness – działa prawidłowo
Hawk Eye – działa prawidłowo
Hunter vs. Wild – „Increases you and your pet's attack power and ranged attack power equal to 30% of your total Stamina” hunterowi dodaje 30% ze staminy do ap, petowi tez dodaje ale dużo mniej niż powinno na rank 1 to jest 10% z 794 ap peta zwiększyło się na 818 a powinno dodać około 107 czyli byłoby 901ap,
Hunting Party – skill wchodzi z uderzeń krytycznych arcane shota i steady shota (git), z explosive shota nie wchodzi (bug)
Improved Tracking – działa prawidłowo
Killer Instinct – działa prawidłowo
Lightning Reflexes – działa prawidłowo
Lock and Load – z serpent sting wchodzi (bug) z Freezing Arrow, Freezing Trap i Frost Trap wchodzi (git), z Immolation Trap i Black Arrow nie załącza się (bug). Po załączeniu lock and loaded - Arcane shot nie pochłania many i nie zabiera amunicji (git), Explosive Shot nie pochłania many (git) ale zabiera amunicje 3 ammo, (Bug)
Master Tactician - z autoshota i explosive shota nie wchodzi. Ze steady shota i arcane shota wchodzi
Noxious Stings – nie działa
Point of No Escape – to trudno sprawdzić, jakiś gm musi zajrzeć do skryptu i potwierdzić
Resourcefulness – działa prawidłowo
Savage Strikes – działa prawidłowo
Scatter Shot - działa prawidłowo
Sniper Training – działa prawidłowo
Surefooted – działa prawidłowo
Survival Instincts – zmniejsza obrażenia o ok. 4%, ale czy zwiększa szanse na krytyczne uderzenie z steadyt shota, arcane shota i explosive shota nie jestem w stanie ocenić. Przydałoby się zajrzeć do formuły i potwierdzić to.
Survival Tactics – “Reduces the chance your Feign Death ability and all trap spells will be resisted by 4%”, nie rozumiem jak można feign death zresistować, co do trapów to tego nie można sprawdzić w grze, tutaj gm musi do skryptu zajrzeć, zmniejszenie cd na disengage działa prawidłowo
Survivalist – działa prawidłowo
T.N.T. - działa prawidłowo
Thrill of the Hunt – działa prawidłowo
Trap Mastery – zwiększenie czasu zdziałania Frost Trap and Freezing Trap jest git, Immolation Trap, Explosive Trap zwiększa damage, BLACK ARROW NIE TESTOWANE, zwiększenie ilości węży o 3 nie działa, jest 8 tak samo bez talentu
Wyvern Sting – działa prawidłowo

MARKSMANSHIP

Aimed Shot – działa prawidłowo
Barrage – działa prawidłowo
Careful Aim – działa prawidłowo
Chimera Shot – działa prawidłowo
Combat Experience – działa prawidłowo
Concussive Barrage – volley na mnie i na cel daje daze, autoshot załącza to a nie powinien, multishot załącza
Efficiency – działa prawidłowo
Focused Aim – wydaje się ze działa prawidłowo, ale czy zwiększenie szansy na trafienie o 3% działa?? Tego nie potrafię sprawdzić
Go for the Throat – działa poprawnie
Improved Arcane Shot – działa prawidłowo
Improved Barrage - nie testowane
Improved Concussive Shot – działa prawidłowo
Improved Hunter's Mark – niby na autoattack wpływa ale np bijać w cel z arcane shota nie widać tych dodatkowych 650 ranged attack power An instant shot that causes [RAP * 0.15 + X] Arcane damage wydaje się to być bardzo poważnym błędem bo jeżeli na inne skile nie wpływa również to korzystanie z podstawowego hunter’s mark staje się bezsensowne
Improved Steady Shot – działa prawidłowo
Improved Stings – działa prawidłowo
Lethal Shots – działa prawidłowo
Marked for Death – raczej bugged, na arcane shota nie wpływa wcale
Master Marksman – działa prawidłowo
Mortal Shots – działa prawidłowo
Piercing Shots – z steady shota, aimed shota i chimery nie wchodzi,
Ranged Weapon Specialization – działa prawidłowo
Rapid Killing – nie testowane
Rapid Recuperation – nie testowane
Readiness – działa prawidłowo
Silencing Shot – działa prawidłowo
Trueshot Aura – działa prawidłowo
Wild Quiver – nie działa

BEAST MASTERY

Animal Handler – nie wiem czy zwiększa expertise ale czas Master’s Call wydłuża
Aspect Mastery – bonus dla aspekt of the Money nie potrafię sprawdzić czy działa, pozostałe są ok
Beast Mastery – działa prawidłowo
Bestial Discipline – nie potrafię tego sprawdzić
Bestial Wrath – działa poprawnie
Catlike Reflexes – działa poprawnie
Cobra Strikes – działa prawidłowo
Endurance Training – działa prawidłowo
Ferocious Inspiration – działa prawidłowo
Ferocity – nie potrafię tego sprawdzić
Focused Fire – nie testowane
Frenzy – działa prawidłowo
Improved Aspect of the Hawk – wchodzi ze steady shota a powinno z autoattacku
Improved Aspect of the Monkey – działa prawidłowo
Improved Mend Pet – zmniejsza koszt many ale nie zdejmuje chorób np. DK
Improved Revive Pet – działa prawidłowo
Intimidation – działa poprawnie
Invigoration – działa prawidłowo
Kindred Spirits – działa prawidłowo
Longevity - działa prawidłowo
Pathfinding – na rank 2 daje 20% do Speeda na mouncie ;D Bug na +
Serpent's Swiftness – działa prawidłowo
Spirit Bond – działa prawidłowo
The Beast Within – działa poprawnie
Thick Hide – działa prawidłowo
Unleashed Fury – działa poprawnie


UMIEJĘTNOŚCI HUNTERA

BEAST MASTERY

Aspect of the Beast - działa prawidłowo
Aspect of the Cheetah - działa prawidłowo
Aspect of the Dragonhawk - działa prawidłowo
Aspect of the Hawk - działa prawidłowo
Aspect of the Monkey - działa prawidłowo
Aspect of the Pack - działa prawidłowo
Aspect of the Viper - działa prawidłowo
Beast Lore - działa prawidłowo
Call Pet - działa prawidłowo
Call Stabled Pet - nie testowałem
Dismiss Pet - działa prawidłowo
Eagle Eye - działa prawidłowo
Eyes of the Beast- działa prawidłowo
Feed Pet - działa prawidłowo
Kill Command - działa prawidłowo
Master's Call - nie działa
Mend Pet - działa prawidłowo
Revive Pet - działa prawidłowo
Scare Beast - działa prawidłowo
Tame Beast - działa prawidłowo

MARKSMANSHIP

Aimed Shot - działa prawidłowo
Arcane Shot - działa prawidłowo
Auto Shot – wiadomo ;]
Concussive Shot - działa prawidłowo
Distracting Shot - działa prawidłowo
Flare - działa prawidłowo
Hunter's Mark – nie wpływa na niektóre ataki np. arcane shot
Kill Shot - działa prawidłowo
Multi-Shot – działa prawidłowo
Rapid Fire - działa prawidłowo
Scorpid Sting - działa prawidłowo
Serpent Sting - działa prawidłowo
Steady Shot - działa prawidłowo
Tranquilizing Shot - działa prawidłowo
Viper Sting - działa prawidłowo
Volley – kosztuje aż 10 ammo a powinien 1

SURVIVAL

Black Arrow – brak wyższych ranków
Counterattack – działa prawidłowo
Deterrence – działa prawidłowo
Disengage – działa prawidłowo
Explosive Shot- w talentach opisany lekko bugged
Explosive Trap - nie wybucha, dot działa
Feign Death – działa prawidłowo
Freezing Arrow – czas działania w pvp jest taki sam jak pve a powinien być krótszy
Freezing Trap - czas działania w pvp jest taki sam jak pve a powinien być krótszy
Frost Trap - działa prawidłowo
Immolation Trap – działa prawidłowo
Misdirection – działa prawidłowo
Mongoose Bite – działa prawidłowo
Raptor Strike – działa prawidłowo
Snake Trap – pojawiają się węże wrogie dla huntera, nie atakują i maja 70lv to raczej bugged trap
Track Beasts - działa prawidłowo
Track Demons - działa prawidłowo
Track Dragonkin - działa prawidłowo
Track Elementals - działa prawidłowo
Track Giants - działa prawidłowo
Track Hidden - działa prawidłowo
Track Humanoids - działa prawidłowo
Track Undead - działa prawidłowo
Wing Clip - działa prawidłowo
Wyvern Sting – działa prawidłowo

Ostatnio edytowany przez Virendil (2009-08-03 12:07:59)


For The Alliance !!!

Offline

 

#2 2009-08-03 12:13:56

Virendil

Szeregowy

10708779
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2009-08-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: HUNTER

Osobiście gram Hunterem MM (marksmanship), jako peta mam wilka (tego koło Aerie Peak) i muszę przyznać, że gra mi się wyjątkowo łatwo i przyjemnie. Postać ma duży DPS (częste krityki) i to jeszcze z dystansu. Pet tez zadaje spore DPS i jest genialnym tankiem. Nie godzę się z opiniami, że hunter powinien mieć za peta miśka... Wilk posiada również umiejętność, która zwiększa range attack huntera co jeszcze zwiększa DPS huntera Razem tworzymy mieszankę wybuchową


For The Alliance !!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dr125.pun.pl www.mechatronika2009.pun.pl www.wiz09.pun.pl www.djsoul.pun.pl www.elite-gamers.pun.pl