Azeroth jest domem dla wielkiej ilości bestii. Od nowego świata Lordaeronu po stary świat Kalimdoru można napotkać wszelakie rodzaje stworzeń. Niektóre są przyjazne, inne zażarte i agresywne, lecz wszystkie mają jedną wspólną cechę. Każde stworzenie dzieli specyficzną wieź z Łowcami. To oni tropią, oswajają i zabijają różnorakie gatunki zwierząt i bestii żyjących w dziczy. Czy polegają na łukach, czy na broni palnej, Łowcy uważają swoją broń i zwięrzecych towarzyszy za jedynych prawdziwych przyjaciół.
Typ: zadawanie fizycznych obrażen na odległość, stawianie pułapek
Paski podstawowe: Zdrowie (Health) / Mana (Mana)
Paski zwierzaka (pet): Zdrowie (Health) / Koncentracja (Focus)
Dostępne zbroje: Ubrania (Cloth), Skóry (Leather), Kolczugi (Mail) (od 40 poziomu)
Dostępne bronie: Topory (Axes), Sztylety (Daggers), Broń palna (Guns), Łuki (Bows), Kusze (Crossbows), Fist Weapons, Bronie drzewcowe (Polearms), Kije (Staves), Miecze (Swords), Broń miotana (Thrown), Topory oburęczne (Two-Handed Axes), Miecze oburęczne (Two-Handed Swords)
Komentarz: Doskonała dla kogoś, kto chce biegać solo, jedynie ze zwierzakiem, lub do farmowania. Wielkie obrażenia dystansowe, w zwarciu słabszy. Potrafi stawiać niewidoczne dla wszystkich poza pozostającymi w ukryciu Łotrzykami pułapki, oraz oswajać zwierzęta (beasts) pomagające mu później w walce.
Świetny kalkulator skilii: http://wow-space.info/postac/talenty/hunter#310
Lista skillów, talentów oraz Nexus :)
TALENTY HUNTERA
SURVIVAL
Black Arrow - Brakuje u trenera wyższych ranków. Counterattack - działa prawidłowo Deflection – działa prawidłowo Entrapment – nie wchodzi z Immolation Trap, Explosive Trap i Frost trapa. Snake trap załącza (tu git) i Freezing Trap (tu źle) Explosive Shot – koszt 3 pociski nie wiem czemu ;p nigdzie nie pisze ze powinno kosztować 3 ammo, wydaje się że to jakiś błąd, damage jest poprawny ale czasem bije raz i znika (Bug) innym razem bije 3 razy (prawidłowo) nie wiem od czego to zależy podobno lagi ?? nie mam pojęcia, do tego ładunki czasem maja missa co też wydaje się dziwne. Mam wrażenie ze explosive shot został zrobiony jako 3 strzały z czego pierwsza widoczna, to by tłumaczyło dlaczego pochłania 3 ammo i missy ładunków. Ten skill powinien być raczej zrobiony jako dot. Expose Weakness – działa prawidłowo Hawk Eye – działa prawidłowo Hunter vs. Wild – „Increases you and your pet's attack power and ranged attack power equal to 30% of your total Stamina” hunterowi dodaje 30% ze staminy do ap, petowi tez dodaje ale dużo mniej niż powinno na rank 1 to jest 10% z 794 ap peta zwiększyło się na 818 a powinno dodać około 107 czyli byłoby 901ap, Hunting Party – skill wchodzi z uderzeń krytycznych arcane shota i steady shota (git), z explosive shota nie wchodzi (bug) Improved Tracking – działa prawidłowo Killer Instinct – działa prawidłowo Lightning Reflexes – działa prawidłowo Lock and Load – z serpent sting wchodzi (bug) z Freezing Arrow, Freezing Trap i Frost Trap wchodzi (git), z Immolation Trap i Black Arrow nie załącza się (bug). Po załączeniu lock and loaded - Arcane shot nie pochłania many i nie zabiera amunicji (git), Explosive Shot nie pochłania many (git) ale zabiera amunicje 3 ammo, (Bug) Master Tactician - z autoshota i explosive shota nie wchodzi. Ze steady shota i arcane shota wchodzi Noxious Stings – nie działa Point of No Escape – to trudno sprawdzić, jakiś gm musi zajrzeć do skryptu i potwierdzić Resourcefulness – działa prawidłowo Savage Strikes – działa prawidłowo Scatter Shot - działa prawidłowo Sniper Training – działa prawidłowo Surefooted – działa prawidłowo Survival Instincts – zmniejsza obrażenia o ok. 4%, ale czy zwiększa szanse na krytyczne uderzenie z steadyt shota, arcane shota i explosive shota nie jestem w stanie ocenić. Przydałoby się zajrzeć do formuły i potwierdzić to. Survival Tactics – “Reduces the chance your Feign Death ability and all trap spells will be resisted by 4%”, nie rozumiem jak można feign death zresistować, co do trapów to tego nie można sprawdzić w grze, tutaj gm musi do skryptu zajrzeć, zmniejszenie cd na disengage działa prawidłowo Survivalist – działa prawidłowo T.N.T. - działa prawidłowo Thrill of the Hunt – działa prawidłowo Trap Mastery – zwiększenie czasu zdziałania Frost Trap and Freezing Trap jest git, Immolation Trap, Explosive Trap zwiększa damage, BLACK ARROW NIE TESTOWANE, zwiększenie ilości węży o 3 nie działa, jest 8 tak samo bez talentu Wyvern Sting – działa prawidłowo
MARKSMANSHIP
Aimed Shot – działa prawidłowo Barrage – działa prawidłowo Careful Aim – działa prawidłowo Chimera Shot – działa prawidłowo Combat Experience – działa prawidłowo Concussive Barrage – volley na mnie i na cel daje daze, autoshot załącza to a nie powinien, multishot załącza Efficiency – działa prawidłowo Focused Aim – wydaje się ze działa prawidłowo, ale czy zwiększenie szansy na trafienie o 3% działa?? Tego nie potrafię sprawdzić Go for the Throat – działa poprawnie Improved Arcane Shot – działa prawidłowo Improved Barrage - nie testowane Improved Concussive Shot – działa prawidłowo Improved Hunter's Mark – niby na autoattack wpływa ale np bijać w cel z arcane shota nie widać tych dodatkowych 650 ranged attack power An instant shot that causes [RAP * 0.15 + X] Arcane damage wydaje się to być bardzo poważnym błędem bo jeżeli na inne skile nie wpływa również to korzystanie z podstawowego hunter’s mark staje się bezsensowne Improved Steady Shot – działa prawidłowo Improved Stings – działa prawidłowo Lethal Shots – działa prawidłowo Marked for Death – raczej bugged, na arcane shota nie wpływa wcale Master Marksman – działa prawidłowo Mortal Shots – działa prawidłowo Piercing Shots – z steady shota, aimed shota i chimery nie wchodzi, Ranged Weapon Specialization – działa prawidłowo Rapid Killing – nie testowane Rapid Recuperation – nie testowane Readiness – działa prawidłowo Silencing Shot – działa prawidłowo Trueshot Aura – działa prawidłowo Wild Quiver – nie działa
BEAST MASTERY
Animal Handler – nie wiem czy zwiększa expertise ale czas Master’s Call wydłuża Aspect Mastery – bonus dla aspekt of the Money nie potrafię sprawdzić czy działa, pozostałe są ok Beast Mastery – działa prawidłowo Bestial Discipline – nie potrafię tego sprawdzić Bestial Wrath – działa poprawnie Catlike Reflexes – działa poprawnie Cobra Strikes – działa prawidłowo Endurance Training – działa prawidłowo Ferocious Inspiration – działa prawidłowo Ferocity – nie potrafię tego sprawdzić Focused Fire – nie testowane Frenzy – działa prawidłowo Improved Aspect of the Hawk – wchodzi ze steady shota a powinno z autoattacku Improved Aspect of the Monkey – działa prawidłowo Improved Mend Pet – zmniejsza koszt many ale nie zdejmuje chorób np. DK Improved Revive Pet – działa prawidłowo Intimidation – działa poprawnie Invigoration – działa prawidłowo Kindred Spirits – działa prawidłowo Longevity - działa prawidłowo Pathfinding – na rank 2 daje 20% do Speeda na mouncie ;D Bug na + Serpent's Swiftness – działa prawidłowo Spirit Bond – działa prawidłowo The Beast Within – działa poprawnie Thick Hide – działa prawidłowo Unleashed Fury – działa poprawnie
UMIEJĘTNOŚCI HUNTERA
BEAST MASTERY
Aspect of the Beast - działa prawidłowo Aspect of the Cheetah - działa prawidłowo Aspect of the Dragonhawk - działa prawidłowo Aspect of the Hawk - działa prawidłowo Aspect of the Monkey - działa prawidłowo Aspect of the Pack - działa prawidłowo Aspect of the Viper - działa prawidłowo Beast Lore - działa prawidłowo Call Pet - działa prawidłowo Call Stabled Pet - nie testowałem Dismiss Pet - działa prawidłowo Eagle Eye - działa prawidłowo Eyes of the Beast- działa prawidłowo Feed Pet - działa prawidłowo Kill Command - działa prawidłowo Master's Call - nie działa Mend Pet - działa prawidłowo Revive Pet - działa prawidłowo Scare Beast - działa prawidłowo Tame Beast - działa prawidłowo
MARKSMANSHIP
Aimed Shot - działa prawidłowo Arcane Shot - działa prawidłowo Auto Shot – wiadomo ;] Concussive Shot - działa prawidłowo Distracting Shot - działa prawidłowo Flare - działa prawidłowo Hunter's Mark – nie wpływa na niektóre ataki np. arcane shot Kill Shot - działa prawidłowo Multi-Shot – działa prawidłowo Rapid Fire - działa prawidłowo Scorpid Sting - działa prawidłowo Serpent Sting - działa prawidłowo Steady Shot - działa prawidłowo Tranquilizing Shot - działa prawidłowo Viper Sting - działa prawidłowo Volley – kosztuje aż 10 ammo a powinien 1
SURVIVAL
Black Arrow – brak wyższych ranków Counterattack – działa prawidłowo Deterrence – działa prawidłowo Disengage – działa prawidłowo Explosive Shot- w talentach opisany lekko bugged Explosive Trap - nie wybucha, dot działa Feign Death – działa prawidłowo Freezing Arrow – czas działania w pvp jest taki sam jak pve a powinien być krótszy Freezing Trap - czas działania w pvp jest taki sam jak pve a powinien być krótszy Frost Trap - działa prawidłowo Immolation Trap – działa prawidłowo Misdirection – działa prawidłowo Mongoose Bite – działa prawidłowo Raptor Strike – działa prawidłowo Snake Trap – pojawiają się węże wrogie dla huntera, nie atakują i maja 70lv to raczej bugged trap Track Beasts - działa prawidłowo Track Demons - działa prawidłowo Track Dragonkin - działa prawidłowo Track Elementals - działa prawidłowo Track Giants - działa prawidłowo Track Hidden - działa prawidłowo Track Humanoids - działa prawidłowo Track Undead - działa prawidłowo Wing Clip - działa prawidłowo Wyvern Sting – działa prawidłowo
|